i took my feet to oxford street



jag har världens finaste värdfamilj. tycker om mina barn så himla mycket. visst, dom kan vara skitjobbiga ibland, påfrestande, tålamodsprövande och jättejobbiga precis som alla andra barn men för det mesta är dom bara jättemysiga, kramiga och hur gulliga som helst :)

och jag är så otroligt glad att allt ordnade upp sig så bra här. jag trivs jättebra i crouch end och tycker att det är världens bästa läge i london. det är som egen liten by och allt man kan tänkas behöva finns här; affärer, cafeér, restauranger, matbutiker, bokhandlar, mysiga pubar och parker samtidigt som det tar 20 min in till oxford circus och centrala centrala london. så himla bra. och så supernära till camden också, bäst av allt ju! och hela familjen är så mysig, jag har känt mig välkomnad och en del av familjen sen dagen jag kom hit. allt är bara så himla bra. livet är bra fint. min värdmamma är himla härlig. har alltid jättelånga snack med henne om allt och inget och det går verkligen att prata om vad som helst med henne. har snackat med henne massor ikväll för att jag åker hem imorrn och inte hinner träffa henne på morgonen och vi önskade varandra god jul och så. hoppas dom blir glada för sina julklappar på juldagen :)

fick förresten julklapp av familjen idag, ett presentkort på topshop, woop woop. hemskt bra.

imorrn åker jag som sagt till sverige om allt går som det ska! 13.55 lyfter planet. ser så himla mycket fram emot att komma hem och träffa min fina familj och alla mina fina vänner! äta mat, lyssna på musik, moffa julgodis, kolla julfimer och kanske slänger vi in en utgång också. hemskt bra. och sen ser jag fram emot att åka tillbaka till bästa london och fira det nya året tillsammans med emma!

vi ses i sverige imorrn eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0