sometimes i read you, other times i'm like where are you on the page

hej hopp. måste börja med att klaga lite. har en jättekonstig intensiv smärta precis bakom mitt högra ögonbryn. det gör inte ont när man trycker där eller nåt och det är inte ömt men det gör bara jätteont precis bakom och om jag böjer ner huvudet så börjar det dunka dudududududududu och gör helt sinnessjukt ont. vad är det?! blir orolig ju. tog precis en värktablett och hoppas det slutar dunka snart för det här var inte skönt nånstans.

håller på att sätta ihop en jul-spellista på spotify men det går inte jättebra alltså. har hittills bara lagt till massa superkända låtar och det är ju trevligt och så men lite tjatigt kanske.

vad har jag gjort i helgen då? let me think. träffade grant i fredags och vi lekte turister ett tag och åkte till london bridge (som egentligen är tower bridge för den ligger precis vid towern och den riktiga london bridge är väldigt oanmärkningsvärd) och sen gick vi och åt på en mysig pub precis vid southbank. i lördags träffade jag cathrine i covent garden och köpte äntligen min fina resebok. åkte till grant sen på kvällen och kollade x-factor, hehehe.

i söndags hade katie födelsedagskalas som jag hade bakat typ 70 cupcakes till. trevlig tillställning om än något intensiv med drygt 20 barn som sprang omkring höga på socker. jag hade köpt en liten rosa lackväska till henne och hon blev glad för den så då kände jag mig nöjd. träffade malin på kvällen i muswell hill och gick och käkade på o'neills.

igår var jag i kyrkan i muswell hill på global café som det så fint heter och det var sista gången så dom hade anordnat en stor traditionell engelsk julmiddag. hur bra som helst! kalkon, potatis, morötter, brysselkål, stuffing, gravy, osv osv. komplett med julmusik, juldekorationer, långbord, julquiz och smällkarameller. väldigt lyckad kväll och kul att träffa mina tjejer.

ser verkligen fram emot att åka hem nästa torsdag. jag trivs hur bra som helst i london men det ska bli skönt att komma hem för en vecka. äta mammas och pappas mat, mysa runt i tofflor och pyjamas, lyssna på julmusik, träffa min familj och mina fina kompisar, titta på julfilmer och planera för nyår i london med emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0