uppdatering

har inte uppdaterat på länge av två anledningar, ett, jag har varit kliniskt död ungefär i drygt en vecka med 39 graders feber varje dag och två, internet fungerar inte längre på min laptop för åskan för några veckor sen tog kål på anslutningen. jippi.

har inte mycket att berätta om i alla fall, har som sagt spenderat senaste tiden i mitt rum, i min säng, helt cut off all civilization. inte pratat med någon, inte gjort något, bara konstant tagit febernedsättande och hoppats att han där uppe ska cut me some slack snart. vilket han gjorde, typ i fredags, då febern började försvinna.

jag är numera feberfri men med lock över vänstra örat och en hosta som heter duga och gör så att jag inte kan sova på nätterna. i'm not at the best place right now.

IDAG är det första officiella höstdagen här i victoria, australia. dom har alltså bestämda datum för årstiderna och idag är det 1 mars och hösten här har officiellt börjat. det har varit ganska kyligt på sistone och idag är inget undantag så det känns onekligen som höst.

ska in till stan nu och träffa emmeli som jag inte träffat/knappt pratat med på evigheter, vi ska ta en fika nånstans och strosa runt lite, should be good.

nu blev jag påmind om att em och jag måste boka biljetter till alice in wonderland som har premiär på torsdag, vi ska se den i 3D på IMAX, kommer bli awesome!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag vill ocksa med pa bio, har ni bokat an? :(

2010-03-02 @ 03:04:39
Postat av: Sandra

Dom ska ju fixa 3D-bio till norrpan nu! Så jag längtar till Alice in Wonderland-premiären :D

2010-03-02 @ 11:53:37
URL: http://textbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0