awesome weekend



ja, vad ska man säga. awesome weekend, som vanligt!

nu ska vi se här .. update sen i onsdags, det blev inget svenska kyrkan  torsdags utan em kom hit istället och vi lekte med barnen och badade och lite sådära. vi hade siktet inställt på att försöka få ett bord på bimbos och käka pizza på kvällen, men vi gick inte ens in utan vi hamnade på provincial som jag var på häromdagen med sofia och vicky, och där åt vi den godaste pizzan som någonsin gjorts IGEN och drack öl. haha. och det var lika freaking insanely gott som sist.

i fredags var min sista hela dag med båda tjejerna, så jag tog med dom till maling road och vi åt lunch på ett café och gick och strosade lite sådär. köpte ett smyckesträd, väldigt behövligt. på kvällen fick vi massa gäster hemma, det beställdes pizza från crust som jag hade jättehöga förväntingar på efter att alla har hypat den så mycket, men jag blev faktiskt besviken. i och för sig kan ingen pizza mäta sig med den på provincial, hmm. vi åt kladdkaka med jordgubbar och glass också, väldigt trevligt!

senare sen på kvällen i fredags var emmeli, vicky och jag ute i city vilket var great och det var skitbra musik. runt stängningsdags blev vi hungriga, åkte till hungry jack's (sjukt otippat) och sen sov jag hos kale och emmeli. träffade s & v igår på dan, vi var hemma hos mig, käkade pizzarester från fredagen och powernapade innan vi åkte ut till st kilda. typ förfestade på rummet jättelänge och sen gick vi till närmsta bästa bar haha som låg precis bredvid. jag råkade visst slå i huvudet där nånstans också ... hmm. men no worries, jag mår bra. vicky ser typ ut som att hon har blivit misshandlad för hon har nu två helt enoooorma blåmärken på sitt ena knä, haha. ser sjukt roligt ut.

nu är jag hemma i alla fall. sov typ tre timmar inatt så jag är trött nu. känner mig ganska sliten haha. är nog bra att det blir en vit vecka nu här i nya zealand.

JA JUST JA FÖR IMORGON ÅKER JAG TILL NYA ZEALAND!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hej fining:) Vilken söt klänning du har på dig. Är det den från Gina? Jättefin på dig:) Tänkte bara önska EN UNDERBAR RESA TILL NYA ZEALAND!!! Ha det så härligt det bara går. Pussar och kramar! Saknar dig <3

2010-01-24 @ 20:08:19
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0