i'm alive

jeez. jag lever. typ i alla fall.

inte uppdaterat på länge och orkar inte direkt skriva värsta inlägget nu heller plus att vi nästan nått vår max-gräns för intranätet den här månaden tills den 18.

var hos cecilie i typ .. onsdags förra veckan, med henne, aussie-jade, danska peter och tyska tabia. kulturellt värre. vi drack och spelade kort, typ. det var trevligt i alla fall. det var första natten av fyra som jag sov på fyra olika platser, haha. första natten hos cecilia, andra i geelong, tredje hos paula och fjärde i ballarat.

anyways. new years i geelong i torsdags was GREAT. alldeles för mycket vin, alldeles för mycket rosa drinkar, typ fem taxiresor, absolute top 100 noughty songs (och nej, jag stavar inte fel, vi fattade inte heller riktigt vad som menades) nedräkning till tolvslaget och en hel del andra saker som för the sanity of my family inte ska nämna här. haha. det var i alla fall jag, paula, ida och lisa. eskimoe joe såg ut som hobbits.

i lördags var jag, paula och ida i ballarat på fest. sorta. det började med pizza, ölspel och slutade inte riktigt likadant. enough said about that.

haft tjejerna hela dagen igår och idag och de närmaste veckorna ser likadana ut. vi ska förmodligen till melbourne zoo nån gång den här veckan, ska bli sjukt roligt. får äntligen se kängerus och koalas och grejer, haha.

annars, ja ... paula har åkt på surfcamp i torque den här veckan and I MISS HER. har fan inget att göra och är pank. längtar tills fredag, dels för helg och dels för moneymoney. på lördag ska vi fira nathalie's 21:st på CQ, det ska bli najs. så jävla sur annars bara. fattar inte vad som är problemet med vissa människor. antingen är det ja eller nej, inget jävla mellanting där man säger ja men ändå beter sig som om man sagt nej. sjukt kryptiskt men jag blir bara så irriterad. det är verkligen inte så svårt men som vissa beter sig kan man ju tro att det är lika svårt att säga sanningen som att bestiga mount everest. ääääh. orka.

anyway. bilder från nyår dyker upp på facebook och eventuellt någon här så fort dom blivit godkända av alla parter haha.


Kommentarer
Postat av: V

äntligen en update, jag undrade fan nästan hehe ;) 7 dagar kvar btw wooohooo :D <3

2010-01-05 @ 18:54:59
URL: http://rocknrose.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej hej, har du lust att traffas nat i helgen eller nasta vecka kanske? puss!

2010-01-06 @ 23:04:00
URL: http://emmeliaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0