my babes are here!

yeeh. får väl börja med att säga, IGEN, att jag lever. haha.

hela förra veckan hade jag tjejerna varje dag, vi hade playdate med cecilie och hennes barn på tisdagen, dom var här och badade i poolen och vi gjorde pannkakor och sådär. på torsdagen var jag med tjejerna till svenska kyrkan i toorak - och kan säga som så att det var världens största pärs att ta sig dit. nån tågledning hade gått sönder, så vi kom med tåget så långt som till burnley - och sen skulle vi byta tåg och åka en freaking station men var tvungna att vänta i typ en timma på en buss som ingen ville släppa fram mig till för att jag hade en barnvagn. blev så irriterad på att folk inte släppte fram mig med tanke på att jag stod där med två otåliga barn varav ett satt i en barnvagn. menmen. antar att folk bara tänker på sig själva ibland .. träffade emmeli, hennes syster och hennes två pojkar på svenska kyrkan och det var allmänt trevlig. kommer ärligt talat inte ihåg vad vi gjorde mer förra veckan, var så länge sen, haha.

ah just det. förra onsdagen var jag och emmeli och käkade i st kilda och drack lite öl. gick på strandpromenaden och ut på piren, det var sjukt trevligt men fruktansvärt kallt. sen hände massa skit som bara gjorde mig förvirrad.







i fredags kom vicky och sofia, whoa!
jag hade ringt till hostlet och kollat när dom checkade in och sen åkte jag till st kilda på vinst och förlust, letade upp stället, hittade deras rum osv osv och där var dom! haha det var så fruktansvärt skönt, underbart och overkligt att träffa dom. var så nära att börja tjuta haha. vi var och käkade pizza och sen mötte vi upp emmeli vid stranden ungefär.



















var på espy, elephant och prince of wales den kvällen, det var najs. kvällen/natten slutade med att jag sov skavfötters med vicky på hostlet haha och att vi vaknade lite senare av att en roommate hade med sig en kille hem för lite romance och körde prisonstyle ... hahaha.













var på beachen i st kilda i lördags, brände näsan, var på acland street och gick runt. gick tillbaks till hostlet och tog en powernap för på lördagen vankades det utgång igen. haha. vi träffade emmeli inne i city, och ett antal liter vin senare (oroa er inte mamma och pappa, inte bara jag som förtärde alltså) och x antal rundor kategori-drinkinggame senare gick vi till retro och det var GRYMT. fan vad kul jag hade. sjukt bra musik. träffade en jäkligt najs kille som hette james som jag hängde med ett tag men sen fick jag typ ett ryck och vi bara drog och jag sa inte ens hejdå till honom. sjukt taskigt, hade dåligt samvete sen. hahaha. min kamera dog lagom till lördan ...

sov hos emmeli och kale i lördags, tack för det =) upptäckte på söndagsmorgonen att vickys och sofias rumsnyckel låg i min väska, great. så jag begav mig till st kilda och dom var som tur var på hostlet .. vi gick och käkade världens godaste hamburgare på grill'd och shoppade lite. vi åkte in till southbank på kvällen och såg sherlock holmes på bio på the crown och sen åkte jag hem och var hemma typ tolv. sherlock holmes var grym men jag vet inte, i had my mind elsewhere.

THAT
was my weekend folks.

cred till er om ni orkat läsa såhär långt.

vicky och sofia lär ju ha fått världens chock när de vaknade imorse och det var typ 13 grader ute. haha, det är ett skämt alltså. 45 grader förra veckan och 13 nu. men kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0