one's company, two's a party and three's a crowd





haha, igårkväll/natt var helt galet.

men first things first. igår var det i alla fall helt insanely varmt hela dan och kvällen, emmeli kom hit en stund på dagen och så badade vi i poolen och lite sådära. sen gjorde vi hemmagjorda, grillade hamburgare och MY GOD det var det godaste jag ätit sen jag kom hit. med mozarella, avokado, rödlök och hemmagjord dressing med sweet chili, underbart.

sen skulle jag och emmeli bara gå till bimbos och have some drinks på kvällen med betoning på some liksom, inte plenty haha. men det brukar ju sluta som det slutar. i alla fall, vi var på bimbos ett bra tag, träffade massa människor som var sjukt faschinerade av att vi var svenskar .. haha. vi fick höra både att svenska lät som tyska och att det lät sjukt coolt. vi var där tills dom stängde the beer garden och sen vandrade vi vidare ut på brunswick st, hittade en asskön kille som spelade gitarr och sjöng som vi hängde med ett tag och snackade med, han var sjukt duktig och het också, haha. runt midnatt mötte vi upp richard och jamie och drog vidare till nån annan bar där jag knappt kom in, haha. vakten ville inte släppa in mig men det lustiga var att emmeli hade druckit precis lika mycket och han typ sa till henne att hon skulle liksom keep an eye on me, haha. bästa ju ... anyways. vid typ fyra eller nåt drog vi hem till jamie ett tag och drack ännu mer corona (alltså hur smart emmeli, på en skala?! haha) och sen delade jag och r taxi hem. jag traskade hem med skorna i handen kvart i sex på morgonen och såg en ny dag nalkas. FREAKIN GREAT. det var en helt sjuuuukt kul och galen kväll. emmeli är förresten världens trevligaste, haha gud vad vi garvade åt typ allt och inget. killarna måste ha tyckt att vi var helt knäppa ...

idag har jag bara varit allmänt jätteseg och hungover, haft världens huvudvärk. tittar på min tredje film nu, har sett mamma mia, high school musical 3 (hahah) och tittar på grease nu. förhoppningsvis blir det stranden imorgon, åker dit med familjen. och på måndag ska det bli 41 grader! jesus. det blir till att stanna inomhus med air-con på ...

Kommentarer
Postat av: V

ngt mer galet, vi är hos dig om ett par dar ;) <3

2010-01-09 @ 22:48:39
URL: http://rocknrose.blogg.se/
Postat av: Anna

chill liv du verkar ha behover du aldrig gora nagot trakigt/jobbigt hos familjen?:P

2010-01-11 @ 08:48:13
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/
Postat av: Sandra

blir så avundsjuk på dej kan jag lova :D

2010-01-11 @ 13:18:47
URL: http://textbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0