you don't have to call, I won't pick up the phone

vicky och sofia kom runt lunch igår, vi käkade skitgod pastasallad till lunch och tjejerna fick ugnspannkaka från häromdan, dom skulle kunna föräta sig på det, haha. hade bakat en kladdkaka innan lunch, så vi badade i poolen en stund och fikade och sådära sen. jag slutade vid fyra så då gick vi på en liten tour runt canterbury och camberwell. gick till maling road men gatan visade sig inte alls från sin bästa sida, hmm. vi får gå dit en helg och käka brekkie för den ultimata mys-upplevelsen haha. tog tåget till burke road, gick till target haha. köpte en skitsnygg bikiniöverdel som jag kan matcha med ett par turkosa trosor som jag redan har så nu har jag i alla fall en hel bikini som är snygg, också, haha. tar med mig den till nz nästa vecka. fyndade ett par sandaler för 5 dollar också, det kallar jag fynd!

vi käkade italiensk glass på ett ställe på burke och tre spårvagnsturer senare var vi framme på brunswick st. skulle käkat pizza för 4 dollar på bimbos, men det var helt knökfullt. gick en runda och hamnade till slut på en bar där dom hade den mest otroliga, helt insanely, most fucking incredible pizzan jag någonsin har ätit!!! alltså det var helt sjuuuuukt. vi bara satt och åt och bara ååååhade och ooooade. haha. världens godaste deg och pesto, getost, tomater, pepperoni, champinjoner osv osv .. ja, det var helt insane i alla fall. gick till bimbos en sväng sen och tog en drink och sen åkte jag hem.

idag blir det svenska kyrkan. ska träffa emmeli där.

jag orkar för övrigt inte med en viss grej alls, längre, för stunden. det läggs på is och jag känner bara just nu att du behöver inte ringa längre, jag kommer inte svara. inte nu i alla fall. det känns bara inte som att det leder nånvart och jag kan få mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0