my b-day




jag fyllde 20 i tisdags, hemskt mycket grattis! firade inte så himla mycket i tisdags, mest middag, tårta, lite presenter och så. i fredags var mina älskade chickies här och jag är SÅ glad att alla förutom vicky som är i grekland kunde komma! dock bangade ju de flesta på utgång så det slutade med att jag och emma gick ut. vilket inte brukar sluta sådär förfärligt bra .. vi var överallt den kvällen/natten kändes det som. bishop, sen manesa, träffade massa gamla skolkompisar där och sen vidare till hugo där vi dansade tills dom stängde. då hängde vi med ett gäng hem till dom på efterfest och det var helt magiskt att gå genom stan när det precis började ljusna. 

tack babes för att ni gjorde kvällen awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0