oskar linnros och världsbäst fredagskväll




















åh. igår var så himla fin. lyssnade på oskar linnros och det var helt jävla underbart. när han spelade från och med du stod hela publiken och hoppade och sjöng med och det var bara maaaaagiskt. blev kär på stället.

sen begav vi oss till tina. musik, fina fina vänner, tre apor och sommarvärme, vad mer kan man begära?! älskar er, ni är världsbäst.

ringde väl kanske lite samtal senare på kvällen som inte var supergenomtänkta. men så kan det gå!

men satan i gatan vilken bra kväll ändå. sommar är bäst.

och nu sitter jag i soffan och kollar i taket lyser stjärnorna (himla fin film för övrigt) och uppdaterar min iphone och laddar ner helt onödiga apps sådär. snart är det dock dags att tagga om för idag är det dags för dag två på munken i parken och tillika finaldag. veronica maggio vid halvfyra och sen moneybrother och timo räisinen ikväll. åh åh åh.

nu kör vi!

ps. just det, kanske borde nämna att jag drar till san diego 15 augusti. blir helbra och ska ha the time of my life!

Kommentarer
Postat av: Julia

tjena!

om jag fattat det rätt har du varit au pair i melbourne. jag kom hit för en vecka sen och känner inte så många än =) vet du lite svenskt (eller annat) folk som är kvar här?

kram!

2010-07-19 @ 03:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0