förra helgen



lite om (förra) helgen då.

i lördags missade jag och sofia veronika maggio till att börja med, för att bussen jag väntade på aldrig kom. sen kom inte nästa heller. vilket flyt. det var så varmt ute så man slutade andas, ungefär. riktigt jobbigt, och ja, man får lov att säga så.

lördagskvällen spenderades i chamberts park och med munken in the park, tillika moneybrother och timo räisinien. det var väl sådär-bra. oskar linnros var stört mycket bättre. men man kan inte få allt här i livet! träffade heaps och heaps med folk och sen drog emma och jag på takfest, det var magiskt. fick klättra uppför en jäkla massa brandtrappor men upp kom vi till slut. hängde där ett tag och sen begav vi oss igen, träffade på ett gäng med dala-folk och drog med oss dom till trappan och djungelklubben.

var vid eksund och badade med sofia på söndagen, jag var ett totalt vrak. satan i gatan vad dåligt jag mådde. på kvällen hängde vi med aron och johanna, grillade och lagade världens godaste mat i allmänhet, oooh. potatissallad med färskpotatis, avokado, machésallad, rostade solrosfrön, parmesan, toppat med havssalt och olivolja. och till det grillad fläskfilé och en röra med franska örter och soltorkade tomater. OH! vi försökte kolla vm-finalen också, men det gick ju mindre bra.

anyhow, väldigt fin, somrig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0