åh, vilken härlig dag

sommaren har kommit tillbaka till melbourne. eller vi får låna den en stund i alla fall. otroligt väder igår, idag med, och det ska bli jättefint imorgon med.

åkte en sväng till fitzroy igår, strosade på brunswick och smith st och hittade farligt mycket grejer jag ville ha. brunswick street måste ju vara bästa gatan i melbourne, utan tvekan. sprängfyllt med helt underbara små affärer med allt möjligt, fullt med barer och pubar överallt och massa ställen med supergod mat. gick till tattoo magic på gertrude street och snackade med dom, dom hade tid om två veckor men jag tänkte mig mer början av maj nån gång. jag måste tillbaka dit dock typ imorgon för att betala deposit för dom kunde inte boka tiden utan att ha fått deposit. suck. hade ju inte jag en aning om ...

idag skulle jag träffat emmeli men hon verkar fortfarande vara sjuk =/ så det blir bara häng vid poolen och sådär, jobba på brännan som i princip varit unexisting sen hösten kom. sen ikväll ska jag träffa vicky för sista gången innan dom åker till brisbane, aooohh. inte kul. sofia träffade jag visst sista gången i söndags utan att vara medveten om det för hon mår inte bra så träffar inte henne ikväll, sob.

imorrn blir en riktigt bra dag. ska vara med celie hela dan, poolhäng hos mig förmodligen, sen ska emmeli komma på middag och sen ska c och jag på bio och se dear john imorrn kväll, som jag har längtat efter att se den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0