fireflies



i brist på bilder får det bli en bra låt istället. ivy och doug dansade till den här i so you think you can dance innan doug åkte ut, himla bra.

för övrigt åkte heath och renee ut i torsdags! INTE okej. inte okej alls! jessica gick vidare men renee åkte ut, ååh. och både nick och phillippe hade värsta dåliga solon och heaths var definitivt bäst men han åkte ut för att han spelade safe. aeeh. inte okej.

bra helg. sista utgång med sofia och vicky i fredags, emmeli joinade runt en ett sådär och då var vi ändå kvar på hostlet haha. tror aldrig det har tagit så lång tid för oss att pallra oss ut. vi tog oss till elephant, 29th apartment och saint sen i alla fall. vid typ prick 03.00 am slog min helkonstiga akuta trötthet till så vi gick och käkade pizza och sen tog em och jag en taxi för 6 dollar (en taxi i vilken jag för övrigt somnade, HAHA) hem till hennes nya, supergreat, superbraiga place. lite avis är jag. lördag var väldigt lugn, gjorde supergod pizza på kvällen och satt barnvakt. började titta på napoleon dynamite men var så himla trött så jag orkade inte kolla hela, haha.

igår då. först var jag en sväng i brighton med paula, gick ner till beachen och så, sen träffade jag em i stan, vi strosade runt på arts centre sunday market där jag hittade massor, massor med fina prylar som jag måste köpa innan jag åker hem, sen gick vi och käkade och sen gick vi och drack belgisk varm choklad med typ 50 % choklad. har verkligen hittat heaven on earth alltså, det var helt otroligt. mådde lätt illa efteråt men det var lätt värt det i alla fall, haha. igårkväll var jag med paula igen och vi kollade repriser av sytycd och gossip girl och myste.

nu är det måndag, ny vecka och det är lite småkallt igen men det kan jag stå ut med för det ska bli 29 grader på torsdag och fredag! ska träffa celie idag tror jag, har inte träffat henne på evigheter känns det som för att hon varit i lara och firat majas födelsedag. i helgen har jag bestämt att det ska bli utgång på chapel st och remember me på bio, haha.

nu blir det powernap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0