monday-update



hej och hå. det har varit helt otroligt väder i helgen, har känts som att sommaren kom tillbaka. haft en bra helg. sov hos cecilie i fredags, träffade henne och maja på dan på lördag, sen åkte jag in till stan och träffa ida, ida och lisa och vi var uppe i eureka tower (highest building in the southern hemisphere eller hur det nu stavas) och det var COOLT. riktigt, riktigt coolt, såg hela melbourne i miniatyr. verkligen värt pengarna! bilder kommer så småningom.

i lördags kväll blev det pizza och skum film hemma hos r, köpte ju gelati också som vi aldrig åt, meh.

i söndags var jag med celie och maja igen och vi var på vic market (GREAT) där jag tydligen skulle köpt avokados för 50 cent och jordgubbar för en dollar, vilket jag helt missade. vi var och kollade på souvenirer eftersom maja åker hem om tre veckor och celie om fem (!!). sen käkade vi grill'd.

igårkväll var jag med mina partners in crime vicky och sofia som åker till brissy på lördag. vad ska jag göra utan er?! dom har ju varit här i två månader! vi var i alla fall ute och åt lite och snackade allmänt tjejsnack och "ni/vi-åker-snart-jag-vet-inte-vad-jag-ska-ta-mig-till"-snack. MEN måste se till att träffa dom nåt mer nu i veckan innan dom åker, jag har heaps of kläder hos dom och vice versa.

BTW så har jag inte hängt med alls i melodifestivalen. inte så konstigt liksom, men ändå trist för brukar tycka det är kul. har förstått genom att läsa diverse bloggar att hon anna bergendahl vann. var inte det hon som var med i idol?! lyssnade på låten och den var väl okej. men var alla andra låtar så dåliga då eller?

nu måste jag rusa till duschen för ska träffa em i stan om en timma och vi ska till chapel st och jag ska boka tattoo-tid (YES!) och sen kanske till jam factory och pancake parlour eller nåt sånt for lunch?

det ska bli 29 grader idag så lite häng i en park sitter nog på sin plats också skulle jag tro.

ah just det, bilden hänvisar till att jag köpte massa tim-tams igår. haha. arbetar mig metodiskt igenom alla smaker och ska nu prova tim-tam white som enligt celie är "heaven". jag återkommer med verdict.

tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

va goda dom ser ut:D sitter å dregglar haha

2010-03-15 @ 10:45:54
URL: http://textbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Halloj bruden!

Hör att du har det riktigt bra:) Ja fick lite flashbacks när ja såg bilden på TimTam, saknar dom!:p



Trivs du annars?, (dum fråga) Hur länge ska du vara i paradiset? Blir det lång visit?



Kram Angelica!

2010-03-18 @ 10:37:49
URL: http://angelicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0