stop calling, I don't wanna talk anymore



åh. lyssnar på telephone med lady gaga och beyoncé och aoch vad den är braa.

var och fikade med celie igår, åkte till glenferrie för hon hade bilen. sen åkte vi till kew lookout för att kolla på världens mest amazing view över melbourne och alla skyskrapor men det var aningen för mörkt och det fanns inga gatlampor där eller nåt så vi åkte ganska snart igen.

mycket som händer framöver har jag kommit fram till. måste nog skriva ner det, haha. på fredag blir det remember me med cecilie och maja och på lördag drinks hos celie och sen utgång på chapel st, yes.

nästa helg åker jag till SYDNEY! måste träffa katrine asap för att prata igenom det också. emmeli upplyste mig om att det inte går tåg överhuvudtaget på natten så med andra ord kommer jag ha svårt att ta mig till southern cross där flygbussen går ifrån, haha. får sova hos katrine i south melbs och så får vi dela på en taxi dit eller nåt. i guess?

helgen efter det är det goodbye-party för krista på fredan och för cecilie på lördan och helgen efter det blir det några sista drinks med celie på fredan och sen gör jag great ocean road lördag-söndag.

men SEN så har jag en oplanerad helg. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0