bollywood









på halloween i lördags var ju jag och sofia som sagt bollywood - i rosa, rosa, rosa. just the way we like it, haha. vi hade samma outfit, alltså en rosa paljett-top i bandeau-modell, rosa sjal i flor över axeln, svarta haremsbyxor och sandaler. komplett med guldörhängen, massa klirrande armband, håret i knut med rosa flor hängande ner över ryggen, bindi och en sjukt snyggt sminkning. jag var helnöjd och har nog inte känt mig så fin sen balen!

DESSVÄRRE snodde nån jävel (rent ut sagt) min kamera precis i början av kvällen så vi hann inte ta ett enda kort på oss två. som tur var hade johanna tagit lite kort på mig hemma hos henne där jag gjorde mig i ordning innan jag hämtade sofia på jobbet. fina sofia fick dock inte ett enda kort på sig själv från kvällen, trist värre.

himla trevlig sittning och kväll i alla fall. hamnade inte vid muntraste bordet direkt, men vi hade jätteroligt och maten var god. träffade sjukt mycket nytt, roligt folk och sånt är ju aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: HEHE

omg, im soo in looove, gorgeous!!!

2010-11-04 @ 22:46:58
Postat av: Sandra

SNYGG!

2010-11-05 @ 15:11:13
URL: http://textbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0