if you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best

jag vet inte om ni märkt det än men mina rubriker har alltså väldigt sällan något att göra med vad jag skriver om.
i alla fall. jag har varit medveten om att jag verkligen inte ätit nåt alls den här helgen men när jag tänkte efter blev jag lite fundersam. under denna tre dagars-helg, fredag-söndag har jag ätit följande, varken mer eller mindre;
- en big-mac meny
- en macka
- en halv burrito

jag har alltså inte ätit mer än det på tre hela dagar. helt sjukt ju. berättade det för malin igår när vi var på costa och drack kaffe och hon påstod att jag kommer bli smal som en sticka om jag fortsätter så här. ja, om det vore så väl, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0