just like the world is ours

var ute och testsprang förut och praise the lord and sing hallelujah - för mitt knä pajade inte. har inte tränat på två veckor för att mitt högra knä blev överbelastat och jag har blivit halvt galen av att inte kunna ge mig ut och springa nu när jag har kommit igång så bra och känner mig jättefit. men idag orkade jag inte vänta längre så jag tänkte att nu får det bära eller brista - och det gick hur bra som helst. glad tjej!

för övrigt har det blivit hemskt mörkt om eftermiddagarna nu - klockan 4 börjar det mörkna liksom. inte okej. då får man trösta sig med att beta av film efter film i boken "1001 filmer du måste se innan du dör" och måla naglarna julgransgröna, vilket jag gjorde igårkväll.

idag ska emma och jag göra pizza, som jag har längtat, haha. min specialare kan vara den godaste pizzan som finns (med undantag för pizzan på brunswick st i melbourne). supergod deg med honung i, tomatsås med krossade tomater, en massa vitlök och pesto i och sen valfria ingredienser på det. jag kör hårt med paprika, färska champinjoner, nån kryddstark salami, oliver, fetaost och en massa riven ost. in i ugnen och toppa sen med massor av ruccola, avokado och solrosfrön. NOM NOM!

Kommentarer
Postat av: Intensive Cravings

Åh! Fyfasen vad kul o höra!! ;)

Kram

2010-11-08 @ 08:27:17
URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0