mitt i veckan

lämnade och hämtade billy själv för första gången idag och det gick hur bra som helst. cassie stannade hemma med resten av familjen som inte mådde bra och så gick jag med billy. han var jätteduktig och jag fick till och med en kram när jag gick och sen när jag kom tillbaka och hämtade honom. söt kille. annars har vi kollat på typ tre tecknade långfilmer idag, myst med massa täcken och sen varit ute och gått och jag har blivit visad en av de två parkerna som ligger nära oss.

varit och käkat sushi på ett grymt bra ställe i camden ikväll med lina, malin, katie, babette och emely. dit ska jag definitivt igen. vi snackade massor, skrattade och gick sen vidare till en pub och drack lite öl. sen tog jag och malin tuben hem och nu ligger jag i sängen med elementet och morgonrocken på, haha. supertrevlig kväll.

för övrigt kan jag inte vänta tills i helgen! kommer bli en så sjukt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0