primania



jag och cassie sitter i hennes rum, båda har sina laptops och så sitter vi och pratar samtidigt som vi kollar på pirates of the caribbean. multi-tasking, hehe. supermysigt har vi i alla fall!

cassie kom hem inatt från prag och idag var första skoldagen för barnen sen jag kom hit. så imorse var det upp tidigt för första gången på två månader och lämna av katie och billy på skola och förskola. sen har vi bara varit hemma, kollat på film och pratat en massa. supergullig tjej verkligen. hämtade barnen på eftermiddagen och då var det fullt upp, biblioteket, dry cleaners, katie hade simning, osv osv. så vi var väl hemma runt en halvsex eller så och då åt barnen middag och sen har vi bara .. ja, chillat. världens gulligaste barn jag har hand om. hela familjen är verkligen helt underbar, jag känner mig som en del av familjen redan trots att jag bara har varit här i ett par dagar. föräldrarna är väldigt avslappnade, glada och väldigt måna om att jag ska ha det bra. skulle kunna skriva massor om hur bra det känns med familjen men det tar vi en annan gång.

anyways. imorgon ska jag och cassie till primark! WOOP WOOP! och på fredag när vi båda är lediga, åker vi nog in till city och oxford st och allt det. fyra vånings-topshop, ja tack!

och nej, mamma och pappa, jag ska inte göra av med alla pengar. eeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0