you are wrong in all the right ways



HEJ SNYGG.

håller på o tvättar och grejar nu, börjat packa så smått också. kan bara inte sluta med att jag i panik vräker ner hela min garderob i resväskan samma morgon som jag ska åka .. som det brukar göra. hehe.

mamma har tagit eftermiddan ledigt idag så vi ska ha filmmys och kolla skräckfilm. vår grej liksom. paranormal activity blir det, kanske dags för den nu ja? ikväll ska jag fika med sofia och vicky (som kommer på hedersbesök från götet) och sen hämta emma på jobbet och så hem till henne för sista myset på länge! sen ses vi inte förrän till jul babes.

vill buda hem massa snygga ringar från tradera också. mindre bra är det ju dock att jag bara kommer ha pengar i kontanter framöver och således inte kan beställa/buda hem nåt från nätet. i-landsproblem javisst.

för övrigt dör jag så fin den här låten med amanda seyfried är ♥ (johanna lyssna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0