you don't know how lovely you are

måste verkligen köpa en bra kamera. har inte tagit ett enda kort hittills, shame shame. måste köpa en engelsk mobil också, men dom kan man tydligen få för 5 pund eller så. tog ju med mig en svensk telefon hemifrån för att jag hade över 200 kr kvar på den men det är nog snart slut så då ska jag köpa en ny. tradigt att ha ett svenskt telefonnummer som jag har just nu. oh well.

väldigt trevlig kväll igår minsann. vi gick till en supermysig pub här i crouch end för drinks. satt hela kvällen och funderade på vem han var lik för han var så otroligt lik någon men jag kunde bara inte komma på vem det var, sjukt irriterande. sen slog det mig bara idag haha, han är skitlik aaron (tror jag han hette?) som var med i gossip girl ett tag och dejtade serena. haha. där har vi det. i alla fall, väldigt trevlig kväll och vi pratade om allt mellan himmel och jord :)

hemma nu efter att ha lämnat av billy på förskolan, precis kollat på senaste gossip girl. hähä. chuck ♥ blair forever. ska ta en varm dusch (fruktansvärt kallt i huset på dagarna för värmen går inte på förrän på eftermiddagen) och sen traska ner och hämta billyboy igen.

Kommentarer
Postat av: pj

Ta det lugnt och ha det bra// PJ

2010-11-17 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0