drömmar

sjukt konstiga drömmar inatt/imorse. kommer aldrig ihåg vad jag drömt under natten, men jag vaknar alltid runt 7 på morgonen och somnar sen om - och det är då jag drömmer alla skitkonstiga drömmar.

drömde att chace crawford var min bf (det var iofs väldigt trevligt) och vi var på nån sjukt stor utomhus-arena och satt och hängde med ett jättestort gäng uppe på en gräskulle. sen av någon anledning var jag och kollade kläder i en butik, där också miley cyrus var. så jag och miley började snacka och så kom hon och hennes två kompisar upp till alla oss på gräskullen och alla blev helt eld och lågor. till slut tröttnade jag och chase på hela grejen för alla villa bara prata med miley och fjäskade som fan för henne så det gick inte att snacka med nån - så vi drog. då nångång där inser jag att min väska är borta så jag, med chase i släptåg, drar igång värsta pådraget att leta efter min väska.

alltså sen fortsatte drömmen och blev bara mer och mer urflippad .. det här är en normal återberättelse av drömmen, haha, i själva drömmen är ju allt superabstrakt och flummigt och det händer massa jättekonstiga grejer överallt som känns heeelt normala i drömmen.

men chase crawford var ju lätt bästa delen av drömmen, riktigt gosig kille måste jag säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! du har varit Au pair i australien va? jag har några frågor till dig som jag hoppas att du har tid att svara på!

-hur hittade du din familj?

-Hur länge var du där?

-Vad gäller när man är Au Pair i Australien? Måste man ha en viss summa pengar på sitt konto när man kommer in i landet?

-Får man arbeta hos samma arbetsgivare i mer är 6 månader? måste ju vara tråkigt att byta familj efter ett halvår, eller åker man hem då?

-Hur lång tid tog det för dig att hitta din familj?



Jag vill åka NU, jag är medlem på en sida som heter aupair-worl.net och hoppas på att hitta en passande familj som jag kan få jobba hos. hoppas att du har tid och lust att svara på mina frågor till min Mejl ([email protected])

2010-10-15 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0