if you ask me to hold your drink, i will drink it

Tumblr_laewkqaak51qb82q8o1_500_large

som ett barn dagen före julafton, så känner jag mig just nu haha. det är halloween imorgon och jag är STOKED. sofia och jag har hållt på med våra outfits i veckor och imorgon smäller det äntligen. kommer bli galet bra.

förövrigt sjukt effektiv dag, dammsugit hela huset, städat båda badrummen, varit på stan och köpt grejer tills imorrn, lunchat med sofia, tagit ett hål i örat och färgat håret. duktig tjej. mitt hår är väldigt mörkt nu. det blev några (läs många) nyanser mörkare än tänkt men vad gör det om hundra år!

imorrn är det som sagt sjukt mycket fix. sminkning på MUS vid 13, sen lite häng med syster som precis kommit hem från edinburgh. ska hämta sofia på jobbet på eftermiddagen, rusha hem till henne för fördrink och fix innan vi beger oss till trappan. stört mycket grejer jag måste komma ihåg och som jag absolut inte får glömma att ta med mig.

meanwhile lyssnar jag på DEN HÄR och taggar till. ses imorgon babes!


Kommentarer
Postat av: KAJSA - LIFE IN LONDON

Jag åker hem den 20de december =)

2010-11-04 @ 12:35:24
URL: http://kajsafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0