like a G6



spontan utgång i fredags. fantastiskt roligt och helt galet! vill inte oroa mina föräldrar som faktiskt läser här ibland så ska inte skriva vad vi drack haha .. träffade på massa människor, mer okända än kända för en gångs skull vilket var kul! emma och jag hade lika sanslöst roligt ihop som vanligt - nyår i london kommer bli spårat!

hade sjukt snygg outfit och kände mig skitsnygg! sånt är inte helt fel. tunna svarta strumpbyxor, svarta jeansshorts med nitar, leoskjorta och svarta kängor. addera sotade ögon och matta läppar. touché.

igår var jag bara ett vrak och sov bort större delen av dan. träffade sofia på kvällen, lagade mat och lite senare kom emma och anna också. vi snackade skit och kollade på pretty woman, lagom lugn kväll. emma sov hos mig sen och så skjutsade jag henne till jobbet imorse innan jag gick på zumba som sofia höll i! hur bra som helst och hon var sjukt duktig. stolt kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0