lite ytligt

Ring - Kors

har precis beställt denna ring, sjukt snygg. var på stan igår med bella och letade ringar, hittade inte en enda!! suck. vet inte om det är utplockat eller om det helt enkelt inte finns några snygga ringar. fanns väl en helt okej silvrig/turkos på glitter men that's it. har surfat runt idag och letar efter snygga ringar och kors-smycken (helt insnöad) och hittat sjukt många fina på cocoo. dessvärre ligger dom lite högre i pris .. hittade flera par kors-örhängen på nelly häromdan som var jättefina men idag när jag kikade var dom helt borta. konstigt. skulle egentligen vilja ha ett gäng maffiga guldringar till min outfit på halloween på lördag men ekonomin sviker.

på tal om halloween, idag sydde jag sofias costume till halloween! nöjd tjej! sjukt stolt över mig själv med tanke på att jag med nöd och näppe fick g i syslöjd på högstadiet och knappt kunde trä en maskin .. jag antar att man utvecklas med åren haha. halloween kommer bli galet bra. ska nog sätta mig och börja sy ihop min nu också, så att jag har det gjort och det inte blir last minute på lördag eftermiddag.

PS: den bakade potatisen har efter påtryck från en massa människor (inkl mig) gjort en mycket efterlängtad comeback på waynes! aaahh! lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0