oktobersol och snö



första snön idag minsann! vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om det. tror inte jag bryr mig så mycket faktiskt, haha.

fin gårdag, sov ju hos emma först och sen åkte vi hem till mig och gick ut på en sjukt värd PW. solen strålade och det var kallt som jag vet inte vad! förfrös rumpan och låren typ trots att vi gick så fort vi kunde haha. skjutsade henne till jobbet sen också och hämtade upp brudarna i stan. var på HC sen och spårvagnsinvigningen med sandra och sofia. vi kikade lite i butiker och fikade på wayne's. inhandlade världens snyggaste nagellack som jag letat efter efter i månader, glad tjej. skulle köpa en top på gina också till utgången på lördag men rabatthäftet som de delade ut på hela HC med anledning av spårvagnsinvigningen började inte gälla förrän idag. haha sjukt ovärt. så får ta en tripp dit imorrn eller nåt och köpa den då.

TAGG TAGG TAGG. sjukt taggad inför den här helgen! ska in nu och träffa syster och käka lite förhoppningsvis och sen blir det chill hos vicky ikväll och imorrn ska jag fixa med lite grejer på dan. på kvällen är det massive bday-bash hos vicky, middag, fest och en massa catching up och sen utgång på trappan. untz untz.

ja just det HÄR är min playlist ftm. lite gammalt, lite nytt, just the way i like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0