planering


gammal bild från melbourne .. johanna, vicky, sofia och jag på bbq i st kilda - i miss those days!


alltså jag är SÄMST på att komma på rubriker. verkligen helt fruktansvärt dålig. så ni får ursäkta mig .. haha.

har haft ett par riktigt bra dagar, varit ute och sprungit mycket (skönt och helt fantastiskt väder), shoppat lite (en tjock vinterjacka och några tights) och umgåtts med bästa sofia. vi var i söderköping idag och köpte tyg till våra outfits till halloween och allt jag kan säga är att det kommer bli SÅ GRYMT! har nog aldrig varit så här laddad inför halloween förut haha. vi ska träffa sandra imorrn, jag, sofia och linn och köpa biljetter. det blir sittning på trappan med trerätters, gyckel och sen fest hela natten lång där efter det. kommer bli epic, känner det på mig.

och en annan grej - det är skittrist att jag inte lägger upp några egna bilder eller bilder på mig, jag vet, men det finns faktiskt en logisk förklaring. jag glömde min kamerasladd på en fest i los angeles när vi var där och utan den kan jag varken ladda kameran eller föra över bilder till datorn. det suger verkligen, jag vet. ska köpa en ny när jag kommer till london .. och eeh hoppas på att nån annan kan ta kort på halloween.

för övrigt två veckor tills vicky kommer hem från götet och vi ska fira henne och svänga våra lurviga! ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Mindre än två veckor, nio dagar faktiskt! Pepp pepp pepp :)

2010-10-14 @ 10:27:52
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0