sega sverige



när jag var i usa gick den här filmen på bio och var väldigt hypad och fick grymt bra recensioner. tänkte hela tiden att jag skulle gå och se den, men sen blev det aldrig av för att jag åkte hem så hastigt och lustigt. tänkte då att jag likaväl kunde se den hemma eftersom sverige brukar vara snabbt på att plocka upp amerikanska filmer, speciellt om dom blivit så lovordade som easy a. har letat och letat efter filmen hemma, men utan resultat. nu var jag inne på sf's sida och upptäckte varför jag inte har hört ett ord om den här filmen - den inte har svensk biopremiär förrän i slutet av december.

suck.

likadant med the town, en thriller med ben affleck som också verkar sjukt bra och gick på bio i usa för ganska länge sen - den har inte heller svensk biopremiär förrän i december.

måste ändå säga att sverige plockat upp the social network hyfsat fort - annat gick väl inte att göra antar jag. det har varit och är värsta hysterin runt den filmen i usa men här i sverige verkar folk mest tycka att det är lame att göra en film om facebook. haha. facebook-nörd som jag är ska jag garanterat se den. den är som sagt sjukt hypad i usa och har höjts till skyarna, så helt kass kan den ju inte vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 23:56:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0