skype med värdfamiljen



skypade med "min" familj förut och pratade lite med barnen, katie och billy också och dom verkar supersöta. dom var hyperaktiva för dom hade precis ätit nutella-toast haha. dom är väldigt energiska i vanliga fall också i och för sig, men det kommer nog passa mig bra då jag är ganska rastlös och inte tycker om att inte ha något att göra.

jag tror vi kommer funka bra ihop och föräldrarna verkar verkligen hur härliga som helst; laidback och avslappnade och dom pratar redan om mig som en del av familjen. dom har tydligen satt upp en bild av mig på kylskåpet för att barnen ska "vänja" sig vid mig och lära sig hur jag ser ut så att dom inte får en chock sen när jag kommer. väldigt smart tyckte jag! det är ju fem veckor kvar nu och dom har pratat lite med barnen och så om att jag kommer komma. cassie, deras nuvarande au-pair kommer ju vara kvar med mig i två veckor innan hon åker. jag kommer på helgen den 13-14 november och hon åker den 30 november. pratade med cassie häromveckan också och hon verkar jättehärlig så jag tror vi kommer funka bra ihop under dom veckorna hon kommer vara kvar i uk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0