tell me why we're talking when we dance so good



jag och stina var hemma hos emma i hennes nya, superfina lägenhet häromkvällen. vi åt lite mat, skrattade så mycket så att vi fick ont i magen och mumsade i oss en jättegod efterrätt jag hade gjort som bestod av mörk chokladmousse med kanderade hasselnötter och minimarshmallows. supergott!

ikväll blir det en favorit i repris kan man väl säga. bella är hemma från stockholm så vi ska till emma ikväll, ser fram emot det!

ps, har gjort om bloggen lite. kände för att byta ut den gamla designen eftersom jag haft den så länge nu så jag pillade ihop nåt nytt med london-inspo. vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt! :)

2010-10-08 @ 16:05:44
URL: http://textbok.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad snygg den blev! Passar ju perfekt nu när du ska blir en londoner:) Det enda som saknas nu är en bild på dig, gullet;)

2010-10-08 @ 18:43:29
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0