22:21

fruktansvärt trött. men tänkte uppdatera lite i alla fall.

kan ha varit den galnaste helgen sen jag kom hit. herregud alltså. så säger jag väl i och för sig efter typ varje helg.

sov bort hela fredagen och i lördags var jag i soho med sanna. bokade min tatuering och käkade frozen yoghurt och sen mötte vi upp amanda, malin och lite andra tjejer vid trafalgar square för att kolla in international pillow fight day. basically var det en massa människor som hade kuddkrig mitt på trafalgar square, såg väldigt lustigt ut. malin och de andra tjejerna hade pyjamas på sig och hade varit med i kuddkriget, haha.

i lördags kväll var vi ute sen i muswell hill ett gäng. öl på o'neills och sen drog vi vidare till the village. det var ju en ny upplevelse om vi säger så.

i söndags var jag med mirjeta, hennes värdfamilj och kidsen, kathi och sabine i en av de kungliga trädgårdarna utanför london nära windsor. otroligt vackert. gick omkring och tittade, tog kort och hade picnic. vi skulle ha gått på farmer's market i crouch end när vi kom hem men den stängde vid 3 tyvärr.

trött trött mer trött.

var och lunchade hos andrea idag. underbart. pratade vänskap, skola, universitet och en massa annat. kollade bussar och hostel i brighton - vi ska dit i maj!

var på gymet nu ikväll, sprang 5 km och sen fick det räcka kände jag. skvallrade lite med mina fina tjejer och sen gick jag hem och föråt mig på indiskt. ibland tycker jag om min värdfamilj extra mycket - typ som ikväll då dom hade beställt hem allt på menyn ungefär. lovely. känns som att jag aldrig mer vill äta nu dock .. ueh.

bilder kommer nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0