don't look back into the sun



slänger in en liten update här. igår jobbade jag, var i parken igen med billy i typ tre timmar. han har fått dille på att säga i love you till mig nu så går runt och säger det hela tiden out of the blue. hahha. mitt lilla hjärta.

körde på uppsatt hår igår när vi gick ut för typ .. andra gången sen jag kom till london. men det funkade ju det med. ida och jag tog bussen till hoxton, kollade in ett ställe som hette the book club som tydligen ska vara väldigt bra men tror vi kom dit för tidigt för det var inte så jättemycket ståhej. sen drog vi till hoxton bar and kitchen som är ett säkert kort på torsdagskvällar. det var kul, som vanligt! annars gick vi mest old st upp och ner letandes efter .. ja, vad? det slutade i alla fall med käk och en buss hem till ida där vi båda somnade gott i hennes säng.

nu är jag hemma, ska ta en snabb dusch och sen möta mirjeta i parken för häng och tjejsnack - förmodligen mest om tatueringen imorrn. vi ska tatuera oss på samma ställe, med samma kille. yetta först och sen jag!

sen ska jag på dejt ikväll, middag och drinks nånstans. ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0