ever so sweet

Tumblr_lj54g88g4b1qc5iyjo1_400_large

åh underbara sommar. jag vet att det bara är april men idag har varit en varm, fantastisk sommardag. jag var och gymade först imorse, sprang 4 km och sen gick jag hem och gjorde lunch. gjorde två kalla sallader, en potatissallad med rödlök, brie, pinjenötter, kyckling och cherrytomater med en dressing på olivolja och balsamvinäger och en pastasallad med en massa gott i. hämtade min baby på dagis och vi gick till parken och var där hela eftermiddagen.

billy sprang omkring som en galning hela tiden men kom fram till mig när jag satt på filten i solen, gav mig en maskros och sa "i've got a flower for you because i love you". åååh jag tror jag dör så söt. min baby. sen sa han i eftermiddags efter badet helt randomly igen "i love you". gullunge.

jobbar nu ikväll och gjorde amaazing enchiladas. nom nom. kollar på 90210 med fönstret på vid glänt och njuter av att luften som strömmar in är ljummen och inte kall.

ps: idag i parken var det en pappa som helt plötsligt drog fram en gitar och började spela för alla som ville höra. hur fint?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Guud vad härligt det låter:) Är så roligt att läsa om vad du gör om dagarna, jag är nämligen en av dina trogna läsare;)

2011-04-07 @ 08:06:19
URL: http://angelicadahlman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0