keep on dancing till the world ends









åh. så himla fin dag och kväll igår.

först var det royal wedding och will fick sin kate. jag jobbade som sagt och hade hand om barnen men det var jättemysigt i alla fall, vi kollade på bröllopet större delen av dan, bakade en tårta och gick till parken. barnens farföräldrar är här nu och hjälper till att ta hand om barnen så jag var ute igårkväll. var först hos andrea med henne och nathalie, vi drack vin, dansade och provade fyrtio olika outfits ungefär. begav oss till slut mot camden där vi mötte upp fina linnea och senare stötte vi också på jess, erika och therese. therese var och hälsade på i london över helgen. himla bra! mötte upp ida och hennes gäng där inne också, jag ville på fest i old st och försökte övertala nån att följa med mig men det gick inte alls vidare bra.

vi träffade australienska farmers, viftade med våra england-flaggor som linnea haft med sig, drack jägerbombs och dansade. jag hade sagt att jag skulle vara hemma runt midnatt men det slutade med att jag kom hem runt halvtvå. ibland går det inte riktigt som man tänkt sig men lika glad för jag är det! även om barnen vaknade vid tio i sju i morse och kom upp och väckte mig ..

idag ska vi till london zoo!

ps: mamma, nu är min lugg så lång igen så mina ögon inte syns på kort. fattar inte vad som pågår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0