look how you want me now that i don't need you




två av de mer lyckade bilderna från fredagskvällen

i fredagskväll var jag som sagt på dejt på kvällen vilket var väldigt trevligt. vi var vid london bridge, gick till en pub först för en drink och sen gick vi och åt på en grekisk restaurang. lite senare mötte vi upp snyggingen på bilderna ovan, torie, som kom straight from vienna med sin kompis matt. jag känner både torie och matt från san diego så det var sjukt kul att träffa dom båda i london!

i lördags tatuerade jag och mirjeta oss i soho. fy fan vad ont det gjorde. men nu är det gjort i alla fall och det känns väldigt bra och jag är supernöjd. på kvällen grillade vi för första gången i år! mirjeta, andrea och andreas kompis från sverige var hos mig. och vilken bbq det var .. grillade hamburgare, kyckling och majskolvar med pastasallad och min hemgjorda potatissallad med potatis, avokado, solrosfrön, fetaost, rödlök och massa annat gott. till det morotstzatziki och aioli. vi dog lite.

i söndags var jag i parken en sväng, solade, läste och spanade efter james mcavoy. åt middag hos andrea på kvällen med mirjeta och linnea.

nu är det redan tisdag och bara två jobbdagar till denna vecka och sen kommer mina föräldrar, skönt! barnen har lov från skolan nu så har hand om dom hela dagarna. igår var vi i parken och hade picnic och idag tog vi bussen till hampstead heath med deras bästa kompisar och hennes au-pair. tog med oss fotbollar, frisbee och massa mat. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0