my heart skipped a beat

162997_1810842515908_1385362663_2075987_3042671_n_large

vet inte om jag nämnt det men james mcavoy bor ju i crouch end. jag, andrea och mirjeta är smått (okej, det var en lögn, enormt) lyriska över detta och spanar efter honom så fort vi rör oss utanför huset i princip. nu är det så att andrea har sett honom inte mindre än TVÅ gånger i crouch end nu. hon gick förbi honom utanför budgens (mataffär) och idag var han i priory park, en av våra två parker, med sin son. hon smsade mirjeta som rusade dit och nu är jag den enda som inte sett honom. suck. så fruktansvärt typiskt att den enda dagen då jag inte går med barnen till priory park utan till stationer's park istället, så är james mcavoy i priory. fan då.

ps: crouch end är väldigt, väldigt litet. till ytan sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0