nedräkningen har börjat

idag jobbade jag min sista dag och nu har jag ledigt i över en vecka? ooh bliss. och framförallt, imorrn kommer min älskade mamma och pappa! ska bli superhärligt. har en massa roliga aktiviteter inplanerade, borough market, sightseeing, phantom of the opera, camden market, greenwich.

igår var det förresten 13 april vilket innebar att jag varit i london i fem månader. helt otroligt vad fort tiden går alltså! fyra månader till och sen flyttar jag hem till sverige igen och börjar plugga. ansökte till uni häromdan också så nu är allt fixat.


Kommentarer
Postat av: Syster och pyret <3

Hoppas ni har det riktigt mysigt och att du ger päronen en rejäl omgång in the big city:) Puss puss, hälsa så mkt!

2011-04-16 @ 09:54:05
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: V

Guess who's missing ya?

2011-04-17 @ 00:56:24
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0