home sweet home


världens finaste föräldrar

kan inte beskriva i ord hur skönt det är att vara hemma. och veta att jag har en hel vecka också och inte bara en helg. buss och tåg till stansted igår, flyg till sverige och sen buss till norrköping där pappa hämtade upp mig. åkte hem och åt tacos! haha.

idag har jag bara myst med min familj hela dagen - hämtade johanna inne i stan och sen kom aron ut senare också. vi har ätit så mycket gott ikväll så jag vet inte alls. grissini med parmaskinka och färskost, potatisgratäng med fläskfilé och champinjonsås och citronpaj till efterrätt som mamma gjort. helt himmelskt god var den. och så mängder med lösgodis, ostbågar och pepsi max .. nämnde jag att vi inte orkade med dipen som jag gjort i ordning?! haha.

jag har världens bästa familj ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

ååååh oooostbåååågaaar...

2011-02-21 @ 14:51:10
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Jonmarlene

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-02 @ 10:12:13
URL: http://jonmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0