remember the good times







hej från en sliten tjej. utgång igår. mötte upp jess vid archway och vi drog till camden. där träffade vi therese och sanna och körde vår vanliga runda, dvs world's end och underworld. är pinsamt tjenis med vakterna där nu. sen skulle jag ha dragit till old st och mött upp med malin, antonija, ania och lina men SÅKLART dör min mobil och jag får inte tag på nån överhuvudtaget. så det blev till att vara kvar i camden!

- vi träffade en kille som hette gus som presenterade sig som "gus, like the fat mouse in cinderella" hahha
- jag lyckas alltid hitta en snygg kille som jag av nån anledning får för mig är gay och frågar rakt ut om han är det. pinsam tjej. ännu pinsammare att jag jämt får "no, not at all, why would you think that?!"till svar. bra raggningsreplik där alltså!
- vi hängde med ett gäng irländare under kvällen som vägrade tro på att jag var från sverige för att jag pratar med sån australiensk dialekt och trodde mig inte ens när jag och jess började snacka svenska med varann haha
- spice girls spelades när vi kom in på underworld och vi dissade vårt sällskap och verkligen rusade till dansgolvet
- jess trodde att hon blivit av med sin väska och sprang runt hela stället och blev mer och mer förtvivlad. till slut är hon helt förstörd och bara "du har slarvat bort min väska" till mig och jag bara öh, jag håller i din väska och har gjort det hela tiden haha
- fick ett antal visitkort under kvällens lopp och tycker fortfarande det är lika kul att folk går runt med visitkort på sig
- jag fick ett ryck och ville gå nånstans vi inte varit förr så vi tog en avstickare till en pub nånstans way off the map och för första gången sen jag kom till london blev jag leggad av vakten. och han snodde mitt vin som jag hade i väskan som jag trodde hade försvunnit. han ville kolla min väska och frågade om jag hade nåt olämpligt där i och jag bara "neej, nej inte alls" varpå han drar upp vinflaskan som halkat under fodret. han kollar på mig med en blick som säger typ "och vad är det här då" och jag utbrister "there it is! you found my winebottle, i thought i lost it!". haha sjukt efterblivet. ofta man inte känner att man har en vinflaska i väskan liksom ..
- vaknade upp hemma hos jess imorse och gjorde walk of shame från highgate till crouch end, komplett med klackar, gårdagens smink och rufsigt hår, se ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0