there's a fire in my heart







kom tillbaka till london i fredags eftermiddag, skönt att vara tillbaka men jobbigt att säga hejdå till familjen ännu en gång. men mamma och pappa kommer ju till london om bara en och en halv månad, så det ska jag nog klara!

i fredags var jag ute med jess, malin och sara, se ovan. började hos mig med lite vin och musik innan vi begav oss till camden och mötte upp sara. vi skulle gått till holly arms men lika fullpackat som vanligt så vi gick till lock tavern istället där det om möjligt förmodligen var ännu mer folk, haha. sen underworld som vanligt och så sov jag hos jess.

var sjukt bakfull igår så sov bort hela dagen i princip och försökte ladda om för kvällen haha. michelle hade nämligen flatwarming och hon har flyttat in i en flat några hus från mig bara. jag, kathi och mirjeta var hos andrea först och gjorde oss i ordning och sen gick vi till michelle's. det var snack om utgång i south kensington men vi hade så pass kul där och helt plötsligt var klockan två och det blev lite sent för det, kul kväll!

väntar på food delivery nu, har inte haft nån mat hemma på hela helgen så det ska bli skönt. det är helt aah-mazing väder idag, klarblå himmel och sol så skulle verkligen vilja ut och göra nåt, vi får se. sen filmkväll hos andrea ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0