we don't waste no precious time







som sagt var. helt jävla fantastisk söndag. övriga helgen var ganska händelselös, jag träffade en holländsk tjej vid namn fleur på fredagen och vi var på science museum i south kensington. intressant! sen joinade jessica också efter ett tag. och så utgång på kvällen som jag skrivit om.

på lördagen var jag bara hemma på dan och satt sen barnvakt på kvällen. var hos jetta's på kvällen efter att föräldrarna kommit hem och sen kom andrea också efter ett tag. vi käkade chips och försökte kollade på 40 days, 40 nights med josh hartnett. gick mindre bra haha.

i söndags träffade jag jetta och andrea vid finsbury park och vi tog tuben till leicester square där vi träffade linnea. vandrade ner till trafalgar square i sakta mak, köpte lunch på pret och kollade lite på allt ståhej på grund av det kinesiska nyåret som firades. ballt, men så otroligt mycket människor, så vi gick till national gallery istället och kollade på konst. efter det gick vi ner till southbank och gick över themsen, kollade in london eye och big ben och gick sen längs med themsen bort till tate modern. något för pretantiöst för min smak. har aldrig riktigt förstått mig på modern konst och blir jag inte förbannad av det känner jag mig bara otroligt korkad, haha. vi såg i alla fall monet's näckrosor där. fattar inte varför den hängde på ett modernt konsemuseum istället för ett klassiskt. oh well. på national gallery såg vi förresten van goghs stolen och solrosor.  

efter tate modern gick vi över millenium bridge (även känd som the harry potter bridge he he) till st paul's cathedral där vi gick in och tände ljus.

dagen avslutades på TGIF på leicester square där vi även tog iniativ till allsång och bara väntade på att bli utslängda haha. herregud vad roligt vi hade .. jag kunde inte äta min mat för att jag skrattade så mycket.

sen åkte jag, jetta och andrea hem till henne och drack vin och kollade på the hangover.

bästa dagen på länge. när jag kom hem från andrea's och skulle sova hade jag fortfarande ont i magen av allt skrattande. kärlek till er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0