110111

igår fixade jag äntligen bankkonto på lloyd's. sjukt glad tjej. har verkligen haft problem med det och oroat mig för typ alla banker kräver att man kan uppvisa bevis på address och det blir ju lite svårt för mig som är inneboende. men på lloyd's kräver dom inte det så allt är kirrat och klart och mitt kort är beräknat att anlända på tisdag.

fikade en snabbis med jess igår på dan också och sen var vi och käkade på banners här i crouch end på kvällen! ååhhhh åhhhh ååh. det var det godaste jag har ätit på evigheter och ett helt sjukt nice ställe. prisvärt, coolt och jättemysigt. blir definitivt att gå dit igen. finns för övrigt sjukt mycket restauranger här i crouch end och nästan alla ska tydligen vara väldigt bra och prisvärda.

har dragit på mig en till förkylning .. jättehes (försöker smickra mig själv genom att låtsas att jag är sådär sexigt hes), täppt näsa och hela fadderullan. kul, jättekul. jag blir aldrig sjuk i sverige och så kommer jag hit och blir sjuk typ fyra gånger inom loppet av två månader. det är den jäkla vitlöken alltså, jag lovar att det är det! så imorrn är det fan jag som går och köper vitlökskapslar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0