back to early mornings

har inte alls nån lust att blogga för tillfället så det är glest med uppdateringar just nu. känns inte kul att blogga när jag inte har nån kamera att ta kort med.

nyår var jättekul! jag och emma åkte från sverige på nyårsafton och var framme i london typ fyra. tåg från stansted, stressade hem till mig och gjorde i ordning oss. förfest i archway och sen koko i camden. mötte upp kay och ellen också som jag inte träffat sen jag var i san diego och fasen vad kul det var att träffa dom! emma och jag var sjukt trötta dock eftersom vi hade haft världens längsta, stressigaste dag så vi åkte hem ganska tidigt och lyckades få tag i en taxi utan problem vilket i vanliga fall tydligen ska vara en mardröm på nyårsafton.

i lördags var emma och jag på westfield, ett gigantiskt shoppingcenter i london med över 300 butiker och en isrink mitt i allting, haha. köpte faktiskt ingenting men det var ett riktigt coolt ställe och kommer garanterat åka dit igen.

i lördagskväll var vi återigen sjukt trötta och det slutade med att vi stannade i crouch end. vi gick till ett franskt ställe och käkade och sen köpte vi med oss snacks, kröp ner i sängen hemma hos mig och kollade en film.

följde emma till bussen i söndags och så åkte hon hem :( det var sorgligt. träffade malin i camden sen och gick på camden market för hundraelfte gången. köpte en assnygg klocka och en beige oversize-tröja med svarta svalor på. hur fin som helst. och just det, ett litet halsband med en elefant då. hade kunnat köpa heaps mer, hittade hur mycket som helst. men i vanlig ordning frös vi ihjäl efter nån timma så gick och satte oss på costa.

och nu är det back to school and early mornings. ganska skönt faktiskt. jobbar bara imorgon också och sen tar jag helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0