brick lane w/malin



var i brick lane idag med malin. mysigt ställe, men jag gick runt och letade efter den så kallade "marknaden" utan resultat. alltså brick lane market. haha. vi hittade till spitalfields market och sunday up market men den förbannade brick lane market då?! till slut frågade jag ett par som verkade bo där och dom bara kollade på mig som att jag var dum i huvudet typ haha. dom pekade bara neråt till gatan vi precis kommit ifrån. besvikelse, besvikelse, mina kära vänner. dom hade helt grym mat i princip överallt dock. köpte inget annat än mat, skulle inte åka till brick lane för att shoppa direkt. då beger jag mig till camden istället ..

och åååhh det var så otroligt härligt att få träffa och klämma och krama på min bästis igen! av diverse anledningar har vi inte setts på en hel evighet och jag har ärligt talat känt mig som att en del av mig har fattats. once like this was enough, never again kom vi överens om haha. finaste du.  

vi träffade patricia och malin nånstans vid liverpool st också innan vi begav oss och det var också sjukt najs! alltid kul att träffa nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0