could i have some salt and lemon with that please?



SÅHÄR glad var jag i fredags när jag var ute i camden (where else?) och dansade med malin tills vi inte kunde stå upp rakt längre och dom tände i taket.

tills min plånbok blev snodd dvs. jag hade koll på plånboken hela kvällen och hade den precis när vi gick från klubben för jag hade garderobsbrickan i den och tjugo minuter senare var den borta. malin och jag gick och käkade när dom stängde (eller ja, malin käkade och jag kollade mest på), snackade med folk och sen kom det (såklart) fram en askonstig kille till mig och började typ råstöta/tafsa på mig. han skulle göra det ena och det andra med mig och kom bara närmre och närmre och hur många gånger jag än sa åt honom att gå därifrån så lämnade han oss inte ifred. till slut blev jag riktigt jävla förbannad, röt ifrån och skrek "if you don't back the fuck off i'm calling the fucking police" och då drog han till slut.

men där har vi garanterat min ficktjuv kan jag ju säga. hoppade in i en taxi precis efteråt i princip, och bara som av en känsla kollade jag väskan innan vi åkte och yes, gone. sprang till malin som fortfarande stod kvar vid busstopet och väntade på bussen som tur var och vi åkte hem till henne och jag sov där. du är bäst i hela världen alltså. hoppas du vet det.

fick min lön i fredags så dum som jag var hade jag hela lönen i plånboken, mitt körkort, leg, alla mina medlemskort till allting och presentkort på topshop som jag fick av värdfamiljen i julklapp. men egentligen svider det nog mest att jag blev av med själva plånboken, köpte den i san diego och det är en michael kors i äkta skinn. allt det andra kan jag ju ersätta men det svider verkligen att jag blev av med själva plånboken ..

men som sagt, it's not the end of the world. jag hade en helt sjukt bra och galen kväll tillsammans med malin, ania, cathrine och emma. dock drog dom andra brudarna precis när vi skulle gå och dansa men det gick ingen nöd på mig och malin direkt. HE HE. drack tequila, blev bjudna på drinkar, lämnade halvfulla ölglas överallt, träffade ännu mer knäppa människor, snackade med några killar från sydafrika och sjöng/skrek med i allt från backstreet boys till whitney houston.

grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0