i don't know what i can save you from

Tumblr_le2rz6zdwk1qc4o45o1_500_large

- inställda planer ikväll. otippat värre.
- så fruktansvärt, fruktansvärt trött, både fysiskt och psykiskt. känner för att sova i hundra år och aldrig vakna upp, typ.
- lyssnar på 'home' med edward sharp & the magnetic zeros och 'make you feel my love' med adele om och om och om igen
- på electric ballroom är det såklart metal/goth imorrn för att det är första fredagen i januari. men jippi då. lutar åt tiger tiger istället ..
- imorgon ska jag fan rycka upp mig för då är det helg, SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Hej! Jag hittade din blogg genom att jag sökte efter någon som varit au pair i Australien, eftersom detta är någonting jag skulle vilja göra efter att jag tagit studenten i juni. Det stod också att du varit det i Melbourne vilket inte gjorde saken, eftersom det är dit jag allra helst skulle vilja åka. Om du har tid och lust och ork skulle jag bli innerligt tacksam om du skulle kunna berätta för mig hur du fick tag på en familj och hur dina villkor såg ut när du väl var nere (tänker främskt ekonomiskt)

Vore tacksam för svar!

/ Frida :)

2011-01-08 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0