och dagarna gick

Tumblr_lf59yfu98g1qeqzrno1_500_large

upp halvåtta, frukost, klä på barnen, borsta hår och tänder, drop off på skola och förskola. sen har jag lagat en hel massa mat idag som ska frysas, köttfärssås och lasagne. första gången jag gjorde egen lasagne och det blev riktigt bra. till lunch åt jag alltså lasagne och grönsallad, det påminde mig otroligt mycket om hemma och sverige.

och gjort massa andra diverse småsysslor, gått ut med återvinning, sopor, plockat ur/i diskmaskinen, tvättat .. och är inte klar än. tar en liten breather nu och sen ska jag städa gästrummet och gästtoaletten innan jag beger mig och ska hämta katie från skolan och billy från förskolan. min enda lediga heldag men tro inte att det innebär att jag är ledig, haha. har inte så mycket emot det dock. grämer mig bara lite över att jag går miste om den här otroligt fina dagen utomhus. soligt och blå himmel.

jag ska i alla fall ta på mig mina nya solisar när jag går iväg för att hämta barnen sen. och njuta av solen så mycket jag bara kan.

hade en tanke om att jag skulle hunnit träffa idag eller möjligtvis ikväll men har fortfarande inga fungerande hörlurar kom jag på och jag kan bara inte träna utan musik. irriterande för jag är så sjukt pepp på träning och har köpt nya träningskläder och allt. oh well.

simning i eftermiddag med kidsen, det blir en lång eftermiddag. har lovat att hänga med malin till kyrkan ikväll om jag inte är helt död sen också, vilket det dock finns en stor risk att jag är. men jag har lovat att göra mitt allra bästa för att orka ta mig dit, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0