tack hej, fuck dig, jag har fått nog

Tumblr_leercmosdh1qf6py6o1_500_large

vi slänger väl in ett till inlägg här då bara för att tillfredsställa mina 25 läsare och gottgöra för att jag har skrivit så sjukt deprimerande inlägg på sistone.

sjukt irri att jag inte kunde gå till gymet ikväll! helt stört bra terapi. bara springa, springa och springa med dunkande musik i öronen och känna att för varje steg man springer försvinner allt det negativa ut ur mitt huvud och mitt liv. låter väl helt schizo men försöker tänka så just nu när jag tränar och det får mig att bli sjukt sporrad. hur bra som helst.

mycket i huvudet just nu. men mycket positiva grejer vilket känns skönt. har en bra helg framför mig känner jag. ska träffa massor med härliga människor, nära vänner och nya bekantskaper och jag kommer ha fullt upp från fredag till söndag. precis som det ska vara.

knåpar på en spellista på spotify just nu också. det har ju inte hänt på evigheter. orkar bara inte med att hitta ny musik/sätta ihop musik jag hittat till en spellista. jag är lat. yes.

nu: nya avsnittet av hellcats

Kommentarer
Postat av: Melvinnathalie

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-21 @ 12:01:49
URL: http://melvinnathalie.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0