11:05

igår hängde jag med mirjeta och hennes barn hela dan, billy var också med på ett hörn, jag tog hand om honom en sväng när katie och rachel var på kalas och james fixade med sin cykel. vi var på skolans summer fair, köpte cupcakes, gick till parken, och gick hem till mig och kollade film sen. eller barnen kollade snarare. igårkväll satt jag barnvakt, lagade mat och åt jordgubbar. var väldigt trött. varit väldigt trött hela helgen och jag har inte ens varit ute ..

har inte varit ute på evigheter. men nästa lördag, då smäller det! enormt midsommarfirande i hyde park med ett sisådär tusental svenskar till. taggad är bara förnamnet. snaps, midsommarmat, midsommarstång och kubb. kommer bli bra.

nu har jag tagit sovmorgon och ska träffa mirjeta för shopping i wood green. hoppas kunna övertala henne att gå på bio sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0